

Met Connect & Pay kunnen klanten de reconciliatie- en betalingsprocessen versnellen en automatiseren, hun werkkapitaal optimaliseren, menselijke fouten uitsluiten en het risico op interne betalingsfraude...
Joyn combineert een digitale klantenkaart en een waardevol marketingplatform in één handige oplossing. Voor klanten is Joyn een gemakkelijke manier om getrouwheidspunten te sparen en...
Handelaars kunnen hun aanbod en dienstverlening voor hun klanten uitbreiden met een B2B Asset Financing voorstel.
Werkgevers kunnen de KBC Employee Mobility API's in hun eigen HR-tool opnemen om auto- en fietsleasing aan te bieden als onderdeel van hun loonpakket.
Webshops kunnen de KBC-Betaalknop gebruiken om hun online klanten eenvoudige en flexibele instant betalingen aan te bieden.
Zakelijke dienstverleners kunnen online zakelijke rekeningen van KBC aanbieden aan nieuwe en bestaande bedrijven om hun klantbeleving efficiënter te maken.
Met de KBC-Huurwaarborg kunnen vastgoedmakelaars en verhuurders nieuwe huurders uitnodigen om online een huurwaarborg en een brandverzekering af te sluiten.
Payconiq In-Store maakt het gemakkelijk voor handelaars om klanten mobiele betalingen aan te bieden in fysieke winkels. De handelaars kunnen kiezen uit een brede waaier...
Payconiq Online maakt het gemakkelijk voor handelaars om de populaire mobiele betalingen met Payconiq te integreren in hun webshops en apps.
Met Account Information Services (AIS) kunnen banken op uitdrukkelijk verzoek van de rekeninghouder rekeninginformatie delen in het kader van de PSD2-regels via gereguleerde Account Information...
KBC Open Bankverzekeren stimuleert innovatie
om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Oplossingsgerichte vragen : +32 2 4480 187 (op werkdagen van 8u tot 18u)
Technische vragen : Contact