Vele ondernemers gingen al met KBC in zee om hun verkoop te boosten.
Deze oplossingen brengen geen extra kosten met zich mee.
Wil je je klantenbeleving verbeteren door ook een KBC-product of -dienst aan te bieden?
Doe inspiratie op over onze oplossingen en verbeter je eigen verkoopproces met een KBC-partnership.
Afhankelijk van jouw wensen en mogelijkheden bieden we onze producten en diensten op verschillende manieren aan:
Wanneer je een API of widget in je eigen platform integreert, kan je klant snel en eenvoudig in jouw online verkoopproces een simulatie of aanvraag voor een KBC-product registreren.
Je kunt in je zaak ook flyers ter beschikking stellen met info over de KBC-Lening op Afbetaling. Door de QR-code op de flyer te scannen, kan de klant onmiddellijk in de winkel of thuis een kredietaanvraag bij KBC registeren.
Met de KBC Partner Hub beschik je over een handige onlinetool waarmee je in je zaak samen met je klant simulaties of aanvragen voor een KBC-product kunt registreren.
Beslist op welke manier je met KBC wilt samenwerken? Maak dan je keuze met de onderstaande knoppen en vul nadien je gegevens in. Zodra je geregistreerd bent, kun je aan de slag.
Integratie in je eigen platform door jouw ICT-afdeling of door jouw technische partner. Gebruik van een QR code op een flyer.
Je kiest voor de KBC Partner Hub. Dit is een onlinetool die geen integratie vereist.
Deze integraties verlopen via registratie op kbc.be/ondernemen.
Voor PSD2-integraties moet je bedrijf de nodige goedkeuringen hebben.
Wens je gebruik te maken van de PSD2-integraties, neem dan contact met ons op.
KBC Open Bankverzekeren stimuleert innovatie
om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Oplossingsgerichte vragen / Technische vragen : Contact