Joyn digitale getrouwheidsoplossingen
Joyn combineert een digitale klantenkaart en een waardevol marketingplatform in één handige oplossing. Voor klanten is Joyn een gemakkelijke manier om getrouwheidspunten te sparen en in te wisselen, zowel online als in de winkel. Voor handelaars is Joyn een sterk, gebruiksvriendelijk getrouwheidsplatform dat van elke klant een vaste klant kan maken.
KBC Business PRO Rekening
Zakelijke dienstverleners kunnen online zakelijke rekeningen van KBC aanbieden aan nieuwe en bestaande bedrijven om hun klantbeleving efficiënter te maken.
KBC-Betaalknop
Webshops kunnen de KBC-Betaalknop gebruiken om hun online klanten eenvoudige en flexibele instant betalingen aan te bieden.
Payconiq In-Store
Payconiq In-Store maakt het gemakkelijk voor handelaars om klanten mobiele betalingen aan te bieden in fysieke winkels. De handelaars kunnen kiezen uit een brede waaier aan opties.
Payconiq Online
Payconiq Online maakt het gemakkelijk voor handelaars om de populaire mobiele betalingen met Payconiq te integreren in hun webshops en apps.
PSD2 Account Information Services
Met Account Information Services (AIS) kunnen banken op uitdrukkelijk verzoek van de rekeninghouder rekeninginformatie delen in het kader van de PSD2-regels via gereguleerde Account Information Service Providers (AISP's).
PSD2 Confirmation of Funds
Derde partijen kunnen Confirmation of Funds gebruiken om volgens de PSD2-regels het saldo van een bepaalde KBC-rekening op te vragen, op voorwaarde dat de rekeninghouder daarvoor zijn uitdrukkelijke toestemming heeft gegeven. Dat gebeurt meestal voordat een betaling wordt geïnitieerd.
PSD2 Payment Initiation Services
Payment Initiation Service Providers (PISP's) - of vrij vertaald ‘aanbieders van betalingsinitiatiediensten’ - kunnen gebruikmaken van Payment Initiation Services om online geld over te maken van een klantenrekening naar een derde partij in het kader van de PSD2-wetgeving, op voorwaarde dat de rekeninghouder zijn of haar uitdrukkelijke toestemming en goedkeuring heeft gegeven.